Δευτέρα 18 Απριλίου 2022

Templar's oath - Ο όρκος του Ναϊτη

 



Across the seas

above the lands


with swords and shields

with my bare hands


riding a horse

marching on foot


faith burns my eyes

fire lights my route


a journey beyond this world

to find what is pure


the Grail I yearn to hold

to drink the wine of truth


a knight's oath remains unbroken

even benath the gates of Hades


as my last words are spoken

I let my armour sail the Euphrates





Διασχίζοντας τις θάλασσες

σαρώνοντας τις στεριές


με ασπίδες και σπαθιά

με τα χέρια μου γυμνά


στο άλογο επάνω

μα και πεζός


καίει στα μάτια μου η πίστη

φωτιά μου φωτίζει τη πορεία


πέρα από τον κόσμο μας ταξίδι

για να βρω αυτό που είναι αγνό


το Άγιο Δισκοπότηρο, πόθος μου να κρατήσω

της αλήθειας το κρασί να πιω


του ιππότη δε σπάει ποτέ ο όρκος

ούτε απ' του Άδη τις πύλες πέρα


καθώς τα λόγια μου λέω τα στερνά

η πανοπλία μου, πλοίο στον Ευφράτη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου