Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

Θα ήθελα...

 


Θα ήθελα να ήμουν πολεμιστής

αλλά τις μάχες τις βαριέμαι

για τα λάφυρα αδιαφορώ

και η νίκη ποτέ δεν ήταν

ζητούμενο για εμένα.

-----------------------------------

Θα ήθελα να ήμουν εραστής

μα του έρωτα η τέχνη

εντελώς μου διαφεύγει

και μοιάζουν τα έργα μου

με ζωγραφιές νηπίων

***************************

Θα ήθελα να ήμουν προφήτης

μα αδυνατώ το μέλλον να κοιτάξω

τα μάτια μου μονάχα 

το παρελθόν κοιτούν

μη μπορώντας να το αλλάξουν

++++++++++++++++++++++++

Θα ήθελα να ήμουν καλλιτέχνης

μα τα χέρια μου 

μόνο να καταστρέφουν ξέρουν,

ό,τι καταφέρουν να πιάσουν

καταλήγει σε κομμάτια

##########################

Μόνο άνθρωπος δε σκέφτηκα 

ποτέ να γίνω μια και 

αυτό μπορεί ο καθένας να το κάνει

μα αν είναι έτσι τα πράγματα

γιατί δεν μπορώ να βρω κανέναν;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου