Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021

Oops - Ουπς




 Last night I saw

the angel who guards me

he had his wings all black

and held a scythe in his hand

I fell on my knees to pray

I asked him for the night to stay

"Please protect me from any evil

and grant me prosperity and health"

"Oh great another idiot", he said

"I'm not your guardian angel

I'm the angel of death"

So I stood up, look closer and

I realised it was time to say "oops!"

"Wait a minute" I cried

"where does my guardian angel hide?

why doesn't he help me in my hour of need?"

And death replied

"You were his punisment task

he's drinking in a bar to celebrate the stupid's departure

for now at last he is free!"


Χθες το βράδυ είδα

τον άγγελο που με φυλά

είχε τα φτερά του ολόμαυρα

και κρατούσε στο χέρι του δρεπάνι

Έπεσα στα γόνατα να προσευχηθώ

Του ζήτησα το βράδυ να μείνει όλο

«Σε παρακαλώ προστατέψε με από κάθε κακό

και δώσε μου ευημερία και υγεία»

«Ωχ υπέροχα, κι άλλος ηλίθιος», είπε αυτός

«Δεν είμαι ο φύλακας άγγελός σου

Είμαι του θανάτου ο άγγελος"

Σηκώθηκα λοιπόν, κοίταξα καλύτερα και

κατάλαβα πως ήρθε η ώρα να πω "ουπς!"

«Μια στιγμή» φώναξα

«Πού κρύβεται ο φύλακας άγγελός μου;

Γιατί δεν με βοηθάει τώρα που έχω ανάγκη;»

Και ο θάνατος απάντησε

«Ήσουν η τιμωρία του, τώρα

πίνει σε ένα μπαρ για να γιορτάσει την αποδημία του ηλίθιου

γιατί τώρα επιτέλους είναι ελεύθερος!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου